Často kladené dotazy
Mám v RISP špatný e-mail
Čas poslední změny před 11 měsíci
Záleží, v jaké jsi přesně situaci:
Měním e-mail za nový, do RISP se dostanu
V takovém případě:
- Otevři si RISP a přihlas se starým e-mailem a heslem.
- V horní nabídce vyber Editace -> Uživatelský profil.
- V poli E-mail (login) zadej novou e-mailovou adresu.
- V liště tlačítek klikni na Uložit.
- Otevři e-mailovou schránku nové e-mailové adresy
- Najdi e-mail z RISP, v něm klikni na potvrzovací odkaz.
- Přihlas se starou e-mailovou adresou.
- V okénku klikni na Potvrdit.
Potřebuji změnit e-mail, do RISP se NEdostanu
Pokud jsi v situaci, kdy se do RISP nedostaneš (nemáš aktivovaný účet, neznáš heslo) a potřebuješ v něm změnit e-mail, nastane zde problém s přihlášením. Ten musí vyřešit tvůj vedoucí oddílu/PS a dále správce RISP na krajské organizaci. Postupuj tedy takto:
- Požádej svého vedoucího, aby ti v RISP upravil e-mail v tvém profilu, a to následujícím způsobem:
- Přihlásí se do RISP svými údaji.
- Najde tvůj profil přes záložku Lidé.
- Upraví e-mailovou adresu a klikne na uložit.
- Kontaktuje správce na krajské organizaci, aby změnu potvrdil.
(kontakt na krajského správce RISP najde ve spodní části přihlašovací stránky RISP) - Zkontroluje, jestli máš v RISP nastavená oprávnění (Uživatel webu, Aktivní uživatel RISP).
- Pak může v tvém profilu kliknout na Reset hesla a uložit profil, čímž se tobě do e-mailu vygeneruje odkaz.
- Klikni na odkaz v e-mailu pro nastavení nového hesla. Teď už se můžeš přihlásit správným e-mailem a heslem :).