Často kladené dotazy

Mám v RISP špatný e-mail
Čas poslední změny před 6 měsíci

Záleží, v jaké jsi přesně situaci:

Měním e-mail za nový, do RISP se dostanu

V takovém případě:

  1. Otevři si RISP a přihlas se starým e-mailem a heslem.
  2. V horní nabídce vyber Editace -> Uživatelský profil.
  3. V poli E-mail (login) zadej novou e-mailovou adresu.
  4. V liště tlačítek klikni na Uložit.
  5. Otevři e-mailovou schránku nové e-mailové adresy
  6. Najdi e-mail z RISP, v něm klikni na potvrzovací odkaz.
  7. Přihlas se starou e-mailovou adresou.
  8. V okénku klikni na Potvrdit.
image

Potřebuji změnit e-mail, do RISP se NEdostanu

Pokud jsi v situaci, kdy se do RISP nedostaneš (nemáš aktivovaný účet, neznáš heslo) a potřebuješ v něm změnit e-mail, nastane zde problém s přihlášením. Ten musí vyřešit tvůj vedoucí oddílu/PS a dále správce RISP na krajské organizaci. Postupuj tedy takto:

  1. Požádej svého vedoucího, aby ti v RISP upravil e-mail v tvém profilu, a to následujícím způsobem:
    1. Přihlásí se do RISP svými údaji.
    2. Najde tvůj profil přes záložku Lidé.
    3. Upraví e-mailovou adresu a klikne na uložit.
    4. Kontaktuje správce na krajské organizaci, aby změnu potvrdil.
      (kontakt na krajského správce RISP najde ve spodní části přihlašovací stránky RISP)
    5. Zkontroluje, jestli máš v RISP nastavená oprávnění (Uživatel webu, Aktivní uživatel RISP).
    6. Pak může v tvém profilu kliknout na Reset hesla a uložit profil, čímž se tobě do e-mailu vygeneruje odkaz.
  2.   Klikni na odkaz v e-mailu pro nastavení nového hesla. Teď už se můžeš přihlásit správným e-mailem a heslem :).

Prosím čekejte!

Prosím čekejte... bude to chvilka!